Sport

Cream Bike letos opět v září

Sobota, 1.7.2017

Již po čtvrté se do Čeladné vrací cyklistický závod pro aktivní cyklisty a širokou veřejnost Cream Bike Čeladná. Tentokrát se závod koná 2. 9. 2017. Trasa závodu Vás opět provede krásnou beskydskou krajinou s výhledy na Lysou horu, Smrk a další dominanty s tím, že vyjede na jedno s nejznámějších míst – Pustevny. Do závodu se může přihlásit úplně každý, kdo si chce vyzkoušet atmosféru cyklistických závodů a zkusit poměřit síly s nejlepšími českými bikery. Na startu opět nebude chybět dvojnásobný olympijský medailista Jaroslav Kulhavý nebo Radim Kořínek, účastník OH v Sydney a Athénách, který se stal tváří tohoto závodu a podílí se také na vytvoření cyklistických tras.

První sezona na kraji a hned bronz!

Prvními výsledky v krajském přeboru Čeladná šokovala, pak už to byl standard. Hrála bojovně, pro diváky velmi atraktivně, což znamená, že dávala (a taky dostávala) hodně gólů. Výsledek je mimořádným překvapením - tým obsadil v konečné tabulce třetí místo.

„Rád bych poděkoval panu Lukšovi, obci a sponzorům, díky nimž jsme skončili jako nováčci v kraji na krásném třetím místě. Poděkování patří všem, kteří se na úspěchu podíleli, byť nemohli dávat góly. Mám na mysli správce hřiště, pořadatele, hasiče, obsluhu a hlavně fanoušky, kteří byli úžasní. Děkuji taky trenérům za jejich obětavou práci a všem přeji příjemnou dovolenou,“ dodal k sezoně šéf mužstva Petr Sedlák.

Fotbal v Čeladné oslavil kulaté výročí

Sobota, 1.7.2017

V sobotu 17. června jsme si na fotbalovém hřišti SK Beskyd Čeladná připomněli 60 let od založení fotbalu v Čeladné.

K těmto oslavám jsme si přizvali mužstvo z naší Čeladné 2, jak jsem se naučil již dlouhá léta říkat obci Úvalno, kde spousta našich spoluobčanů našla po válce své druhé domovy. Naposledy jsme měli možnost se společně potkat a zavzpomínat si v roce 2010. Zásluhou bývalého starosty Víti Odložilíka jsme nakontaktovali pana starostu Úvalna, funkcionáře a hráče v letech, proti kterým jsme kdysi hrávali, a naplánovali společně termín, který oběma stranám vyhovoval.

Obě mužstva byla sestavena z hráčů starších 50 let, Úvalno sice malinko „omladilo kádr“ a výsledek 1:5 po spoustě neproměněných šancí našeho mužstva ukazuje, že jsme navíc byli i srdečnými hostiteli. Zápas fotbalových legend pískal ligový rozhodčí Lubomír Puček a i když se hrálo za trvalého deště, tak pánové ukazovali, že v nich ještě spousta fotbalových dovedností zůstala.

Májový pochod na Skalku již posedmé

Úterý, 6.6.2017

Ke stavbě rozhledny chybí poslední dvě razítka

Člověku se ani nechce věřit, že uplynulo již sedm let od chvíle, kdy jsme na jaře 2011 pozvali občany okolních obcí Ondřejníka k prvomájovému „průvodu“ na Skalku. To prvomájové na tom byl
především den (1. květen) a také to, že by nebylo bývalo na prvomájových průvodech nic špatného, kdyby se lidé mohli scházet, jak chtěli. A nikoli jít táta s fabrikou, maminka se školkou, děti podle škol či práce, a tak se nám rodiny tak nějak trhaly. Ani ten čaj, do něhož bývával potají přimícháván rum, ani ten to nemohl zmírnit…

Jít prvního května procházkou na nejvyšší vrchol Ondřejníka a potkat se zde s mnoha přáteli, ale i s neznámými lidmi (a také se starosty obcí), se ukázalo jako nosný nápad. Každoročně se od rána do pozdního odpoledne na Skalce sejdou stovky turistů, mnozí z nich opravdu již posedmé.

Fotbalový bronz na McDonald´s Cupu

Úterý, 6.6.2017

Za velmi deštivého počasí se vybraní žáci 4. a 5. třídy zúčastnili okrskového kola McDonald´s Cupu konaného na fotbalovém hřišti v Metylovicích.

Družstva byla rozlosována do dvou skupin, ze kterých postupovali vždy první dva nejlepší do dalších bojů. V prvním utkání jsme se střetli s pozdějším vítězem, a to se ZŠ TGM Frýdlant nad
Ostravicí, kterému jsme podlehli. Poté následovala dvě vítězství se ZŠ Pržno a ZŠ Pstruží.

V semifinále jsme těsně prohráli se ZŠ Komenského Frýdlant. Čekal nás tedy boj o 3. Místo, v němž jsme po velkém boji porazili ZŠ Janovice a domů odjížděli s vytouženým pohárem.

Školu reprezentovali: Jakub Látal, David Durčák, Vojtěch Kohut, Denis Kaifáš, Ivan Boruta, Ondřej Uherek, Vashek Blanar, Vojtěch Wendzel, Sam Navrátil, Dominik Parma, David Štěpanda.

Mladí jedou po vzoru mužů

Úterý, 6.6.2017

Kluky z žákovského týmu asi inspirovaly výborné výkony mužů - na jaře jedou, jak říká šéf klubu Petr Sedlák, „jako pilky“. Velká pochvala patří nejen všem hráčům, ale také trenérovi Tomáši Kosňovskému.

9 gólů, fotbal jako cumel

SK Beskyd Čeladná – Kobeřice 5:4 (3:2)

Diváci, kteří zůstali doma, mohou litovat. Hrálo se na obě strany a padlo 9 gólů. Jako první po ztrátě míče se ujal vedení hostující celek již v 1. minutě. Domácí srovnali v 10. min., když Badura vyvezl míč po lajně, předal Walderovi, ten odcentroval před bránu a Řehák dorážkou změnil skóre (1:1).

Ne na dlouho. Ve 13. min. domácí faulovali před pokutovým územím a z dorážky po standardní situaci Kobeřice skórovaly (1:2). Další zvrat nastal o dvě minuty později, když Čeladná zahrávala rohový kop, nejvýš vyskočil Pliska a opět změnil skóre (2:2). Sotva hosté rozehráli, míč se v 17. min. dostal po chybě k Padychovi, který po zpracování na prsou tvrdou střelou z otočky z 20 metrů strhl vedení poprvé na stranu Čeladné (3-2). Hosté mohli na konci poločasu srovnat, Jurasova robinzonáda je proti.

Fotbal: Orlová - Čeladná 1:6

Pátek, 11.11.2016

Utkání se odehrálo na umělé trávě v Orlové, protože hlavní travnatá plocha byla podmáčená.

Domácí tým začal aktivněji a již v 10. min. zahrával standardní situaci, centr letěl před Jurase a ten se štěstím vyráží na roh. To bylo ze strany domácích do poločasu vše. S umělou hrací plochou se lépe vypořádali čeladenští, kteří začali diktovat svůj systém.

Turnaj fotbalových přípravek ČELADNÁ 2016 vyhrál ŠK Javorník Makov

Pátek, 11.11.2016

Poslední zářijovou sobotu uspořádala MO ČSSD Čeladná již 7. ročník mezinárodního fotbalového turnaje hráčů  do 10 let, jehož se za krásného podzimního dne na hřišti SK Čeladná zúčastnili:  Sokol Zubrohlava a ŠK Javorník Makov ze Slovenska, APN Istebna a Góral Istebna z Polska a z našeho regionu SK Brušperk, 1.BFC Frýdlant nad Ostravicí, Sokol Václavovice a domácí SK Čeladná.

Po rozdělení družstev do dvou skupin byla zahájena utkání o postup za řízení dvou oficiálních rozhodčích. V mnoha utkáních byly k vidění krásné fotbalové akce. Po skončení kvalifikačních skupin se nejvíce radovali nejvíce hráči ŠK Javorník Makov a 1. BFC Frýdlant nad Ostravicí, kteří se jako vítězové skupin utkali o vítězství v turnaji.

Výlet k chatě Dukla

Pátek, 11.11.2016

Podzimní sluníčko krásně hřeje a láká všechny ven. Také my jsme se vypravili na pěší výlet do podzimní přírody. Brzy ráno se sešli rodiče, děti a učitelky na naší školní zahradě a společně jsme se vypravili směrem na Horní Čeladnou.

Sluníčko svítilo, děti i ptáčci štěbetali a zanedlouho jsme byli u cíle, u chaty Dukla. A víte, že nás ani nebolely nohy? Čekaly nás soutěže, spolu s rodiči výroba pestrobarevných balónkových draků. A protože všem vyhládlo, opekli jsme si na ohništi párky. Panečku, ty nám chutnaly! Ani se nám nechtělo domů.